Ruokinnan takana
tiistai, 12 tammikuun 2010
Ruokinnasta ollaan montaa mieltä. On paljon erilaisia tapoja ruokkia koiraa. Joskus ruokinta perustuu tietoon. Usein ruokinnassa on mukana luuloja ja väärinymmärryksiä. Urheilevien koirien ruokintaa on tutkittu. Yleensä on selvitetty greyhoundeja ja valjakkokoiria. Siitä huolimatta ruokinnasta ei tiedetä paljoakaan. Kuivamuonissa puhutaan tutkitusta tiedosta. Useimmiten kyse on heikkolaatuisista tutkimuksista. Välillä käyttäjien kokemuksia kutsutaan tutkimukseksi.
- Published in Yleistä ruokinnasta
No Comments
eh...