Lihapohjainen raakaruokinta ja ravintolisät

Liharuokinta vastaan kuivamuonat

Luento kertoo hyvät ja huonot puolet kummastakin ruokinnasta.

Pelkkä ääni:

Raakaruokinta voi olla parempaa kuin kuivamuonat. Se vaatii, että raakaruokinnassa on laadukkaan ruoka-aineet.
Kuivamuona on samanlainen kaikille koirille. Raakaruokinnassa voit tehdä koiralle sopivan ruuan. Se tehdään erilaisilla lihoilla ja lisäravinteilla.

Raakaruokin voi olla halvempaa kuin kuivamuona. Liha kuitenkin kallistuu koko ajan. 30 kg koiralla 60 euroa maksava 15 kg säkki voi olla edullisempi kuin raakaruokinta. Laadusta ehkä kannattaa maksaa.

Raakaruokintaa täytyy hiukan opetella. Kuivamuonissa ei ole opiskeltavaa. Riittää, että ostaa säkin. Myyjä tai tutut voivat jopa kertoa mitä kuivamuonaa ostat. Raakaruokinnan oppii kuitenkin muutamassa minuutissa.

Suositus: Raakaruokinta kolmessa minuutissa (Katiska)

Suositus: Ruokinnan idea (Katiska)