Jutut
Jotkut oppivat lukemalla Jotkut oppivat muiden virheistä. Jonkun on kokeilta itse kusta sähköpaimeneen
Katiskaan tulee uutta sisältöä koko ajan. Joskus uusia julkaistaan joka päivä ja joskus voi olla hiljaisempaa, Voit saada sähköpostiin ilmoituksen uudesta jutusta. Sinun täytyy tilata ilmoitus. Voit tehdä sen sivupalkin kohdasta Tilaa sähköposti-lmoitus. Sinua ei liitetä postilistoille. Saat vain lyhyen sähköpostin. Voit seurata Twitteriä tai Facebookia. Niihin tulee myös ilmoitus uusista julkaisuista.
- Katiskalla on oma ryhmä Facebookissa
- @Jagster_ on minun eli Jakke Lehtosen oma twittertili
- @katiskatweet on Katiskan twittertili
A-vitamiini B-vitamiinit B12-vitamiini energia ensiapu faq greyhound harrastaminen helle immuniteetti kananmuna kilpaileminen kuivamuonat kuolema liha lisäravinteet maksa munuaiset neuvot osaaminen pentu perusteet raakaruoka ravinto-aineet ravintolisä seleeni sinkki suola tarpeet terveysväitteet tiineys virheet
Selko-Katiska on selkokielellä oleva Katiska. Artikkelit ovat helpommin luettavia. Sisältö ei ole vielä sama kuin Katiskassa. Sitä laajennetaan kuitenkin koko ajan. Jokaisessa jutussa on linkki Katiskassa olevaan samaan juttuun. Klikkaamalla linkkiä pääset lukemaan Katiskan artikkeliin. Katiskan artikkelit ovat yleiskieltä. Tällä sivulla se on näin:
Yleiskielinen versio: Katiska